Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

+2
Tajno
niels
6 posters

Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  niels Tue Jul 13, 2010 1:52 pm

Bestuursvergadering 12 juni 2010

Aanwezig : Willem Beets, Willem DL, Soren, Martin, Niels, Paal
Niet aanwezig : Hendrik, Cee, Kato, Mayke, Tomas, Kwinten, Wannes

Hawai :
• Sponsors die nog moeten gebeuren : Eiland, Kadedder, Contact GB, Immo Toye, Scheet, Carpet2000, Lauris, Garden Forum, KBC, Gonda, Drukkerij, Anneke Claes, Play Off, Colorcasa, Garage Coster, Nancy, De Klok, Casa Danilo, NV Bogaerts, Apotheek, BVBA De Loose
• Willem beets : Immo Toye, roel jacobs, lauris, Dirk beets, anneke claes
• Willem Beets en martin zetten de logos op internet en niels verzamelt en zoekt de logos die we nog ontbreken.
• Niels en Soren spreken dinsdag iets af en doen de overige sponsors.
• Niels zoekt chauffeur (aka Hendrik) en rijdt volgende week naar drukker Heremans in Lennik. Van elk logo een jpeg hebben en goed opletten welke sponsors betaald hebben voor flyer en/of affiche !
• Koelwagen : Alexander belt naar mosselhandel eddy, in den dikke wortel en vraagt of we zijn koelwagen kunnen huren : vrijdag ophalen, zondag terugbrengen.
• Geluid en lichtinstallatie : BOS, opgezet voor 16u en snachts afgebroken → Hendrik. Budget : 1200euro
• Generator: aangevraagd door Willem b
• Brouwer : niels moet is langsgaan, INBEV DUDE voor bekers 12000, en vragen voor promomateriaal 0479 92 40 72, (0479924289)
• WCS : aangevraagd beets
• Security : aangevraagd beets
• Tap : 6 keer 2 biertappen → brouwer niels
• Cocktails : Mss pina colada vervangen door andere ? Overleg als er meer bestuursleden zijn !
• Cocktailbar : Zelfde hout als vorig jaar ? Als we dit niet meer hebben kunnen we nieuw hout bestellen bij Martin zijn pa.
• Website : Is facebook alleen niet genoeg ? Anders snel een laten maken door niels
• Reclame : Verantwoordelijke Alexander : elk weekend flyeren op feestjes in de buurt. Alle cafés, fritkoten, jeugdhuizen, … moet voorzien worden van een affiche
• Willem stuurt ledenlijst door naar iedereen
• Zand : Google bouwbedrijf ofzo → Martin 10TON wit zand moet er gebracht worden
• DJS : bart mullie, Marnix, bender, dj ridoux
• Stellingen : Martin vraagt aan zijn vader of die een goedkoop bedrijf kent, Anders zelfde bedrijf van vorig jaar !
• Shiftenlijst : verantwoordelijk WILLEM DL

Verven : Normaal gezien begin juli, Augustus hawai en gaat er niet van komen, dus eind september begin oktober, WIE ?

Hygiene : Als je in knodde naar de voetbal komt zien, KUIS ALLES OP, WAS AL UW GLAZEN AF, dit vermijdt vliegen!

Pukkelpop : Wie wil mee ? David@knodde.be

VOLGENDE HAWAIVERGADERING ? Hendrik is terug volgende week maandag, Chiro aka kato, baeck en wannes moeten erbij zijn, dinsdagavond of woensdagavond !!

WOENSDAG 4 AUGUSTUS om 10u smorgens begint opzet Hawai !!



Boys, het is heel belangrijk dat iedereen die een taak heeft gekregen die ook uitvoert!!
Martin en Willem B, ik wil vandaag nog alle logos van de sponsors doorgestuurd krijgen: nielsgremb@hotmail.com

niels
niels

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 2009-12-01
Leeftijd : 34
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Tajno Tue Jul 13, 2010 6:06 pm

Ik ga wel pas mijn dingens doen als mijn Pa terug is van vakantie...
Zaterdag dus...

Tajno

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 2009-12-06

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Alexander Wed Jul 14, 2010 6:13 pm

Kheb den dikke wortel gebeld, hij heeft (nog) geen mosselfeest gepland voor weekend van 7 augustus dus tis in orde. Ma hij deed wel alsof of er heel misschien nog iets zou kunnen tussenkomen dus kvroeg omda ruim op tijd te laten weten, hij heeft mijn nummer.
Prijs is nog steeds 150 euro. Vrijdag ophalen, zondag terugbrengen, vond em allemaal ok.
Alexander
Alexander

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 2010-02-22
Leeftijd : 32
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  cee Thu Jul 15, 2010 7:18 pm

ik ben er terug bıj vanaf de 26ste na tomorrowland kan dus ook gans belgıe afrıjden als er nog ıets nodıg ıs !

tot dan !
cee
cee

Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 2009-12-01
Leeftijd : 35
Woonplaats : Kingslo

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  niels Wed Jul 21, 2010 4:46 pm

Verslag van de vergadering van 20-07:
Wat moet nog gebeuren?

  • Inbev-dude moet nog gebeld worden voor bekers --> niels doet dit nu donderdag!

  • Pina Colada vervangen door andere cocktail? Mayke & Alexander zoeken achter een nieuwe!

  • Affiches & Flyers: deze worden donderdag opgehaald door niels & hendrik, daarna spreken we iets af aan knodde en worden bij alle sponsors een affiche opgehangen. In de avond worden alle cafes e.d. in de buurt gedaan.

  • Dit weekend zorgt Alexander voor een team die posters gaan ophangen in de jeugdhuizen en overige cafes.

  • Martin: vraagt aan zijn vader voor het zand en de stellingen!!!! Martin, zorg dat dit zeker in orde is voor het einde van de week!

niels
niels

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 2009-12-01
Leeftijd : 34
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  cee Mon Jul 26, 2010 5:46 pm

Ik ben terug.

Wat kan ik doen?
cee
cee

Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 2009-12-01
Leeftijd : 35
Woonplaats : Kingslo

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Alexander Mon Jul 26, 2010 8:41 pm

Cee, ge kunt gaan zuupen. Ik heb dit weekend geflyerd, maar vooral affichkes gehangen in :
1) Snack Place 2 be in Wemmel
2) de Fame
3) Glazen huis
- Thooghuis was met congé-
4) Café Thoekske
5) BTC
6) Den Droes
7) @ fundum, ma daar hing denkik al ene
8 ) Babbaloo
9) Tsloefke ma kweetni meer of we daar eigenlijk effectief iets omhoog gehangen hebben.

Tkan zijn dak iets vergeten ben, ma volgens mij is de lijst wel min of meer compleet. Skeuren en Tajbeuf kunnen wel nog aanvullen moest ik iets vergeten zijn.

Dus er is wel nog wa werk met omhoog hangen, kben alleen zaterdag kunnen gaan want vrijdag wast da Walefeesje en kmoet eel de week om 5 uur beginnen werken dus kga ni echt kunnen rondgaan.
Alexander
Alexander

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 2010-02-22
Leeftijd : 32
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Sören Mon Jul 26, 2010 10:10 pm

Ik ben nog naart centrum gegaan en erna staalhard op mijn bek gegaan rond 5 u denkek, maar ik ben er toch geweest:)

Sören

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 2009-12-02

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Johan Wailem Tue Jul 27, 2010 2:10 pm

En waar zijn er al gratis tickets aan sponsors gegeven?
Johan Wailem
Johan Wailem

Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 2009-12-02
Leeftijd : 32
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  niels Tue Jul 27, 2010 3:13 pm

Ik heb ne lijst van alles waar al vvk-kaarten zijn afgegeven:

@fundum
Brouwer
Fenikshof
COLORA
Fietsen Peleman
Frituurke
Hendriks
Staminee
Sport Yves
Oppemse Hoeve
Eiland
Hooghuis
Scheet
Barok
De Coster
ANNA B
Bellanda
Schmidt
niels
niels

Aantal berichten : 270
Registratiedatum : 2009-12-01
Leeftijd : 34
Woonplaats : Meise

Back to top Go down

Verslag bestuursvergadering 12/07/2010 Empty Re: Verslag bestuursvergadering 12/07/2010

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum